

Το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (Μ.Σ.Θ.) υλοποιεί για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2023-2024 πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο: «Ο σύγχρονος ρόλος του εκπαιδευτικού: εναλλακτικές μορφές μάθησης και δημοκρατική ζωή στην Ευρωπαϊκή Ένωση» κινητικότητας εκπαιδευτικών με στόχο τον εκσυγχρονισμό των διδακτικών πρακτικών μέσω της ενημέρωσης και αναβάθμισης των γνώσεων και δεξιοτήτων τους και τη βελτιστοποίηση της διδασκαλίας του αντικειμένου τους με σύγχρονο τρόπο. Η προστιθέμενη αξία των ευρωπαϊκών προγραμμάτων έγκειται στο άνοιγμα της σχολικής μονάδας έξω από τα στενά όρια του σχολείου, δημιουργώντας διακρατικά δίκτυα επαφών και συνεργασιών προς όφελος όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
Στο πλαίσιο του ανωτέρω προγράμματος ομάδα εκπαιδευτικών του Μ.Σ.Θ. (Αμανατιάδου Χριστίνα, Κεπεσίδου Ελευθερία, Παπαδοπούλου Ευδοξία και Τούρα Βαρβάρα) μετακινήθηκε τον Φεβρουάριο του 2024 στο Ελσίνκι/Φινλανδία για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: “Introduction to the Finnish Education Model”.
Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 -15:00 στη Βιβλιοθήκη του ΜΣΘ πραγματοποιήθηκε εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων του επιμορφωτικού προγράμματος σε εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας. Η κα Τούρα, εκπροσωπώντας την ομάδα των εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν το εν λόγω επιμορφωτικό σεμινάριο στο Ελσίνκι, και συνεχίζοντας στο πνεύμα της εισήγησης της Σ.Ε. των ΠΕ03 Α’ Θεσσαλονίκης, κ. Μιχαηλίδου Χριστίνας για την Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση νωρίτερα, παρουσίασε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που κατασκεύασε για την κοινή επανάληψη μαθητών/τριών Τ.Ε. στα μαθήματα των Μαθηματικών και Αρχαίων Γυμνασίου με τίτλο “Η Μαθηματική Οδύσσεια”, εξηγώντας το πνεύμα των όσων αποκόμισαν όλες οι συμμετέχουσες από το Φινλανδικό Μοντέλο μάθησης και στη συνέχεια, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο οι Φινλανδοί εκπαιδευτές χρησιμοποίησαν το παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης και κινήτρου για την εμπλοκή των συμμετεχόντων/ουσών στο πρόγραμμα
